De vereniging

WSV de Waterlelie te Puttershoek is opgericht in 1975. De kleinschalige vereniging, met 37 ligplaatsen, wordt gedragen door vrijwilligers.

Onze haven beschikt over aanlegsteigers, elektriciteit- en watervoorzieningen. de maximale diepgang van de haven is 1,25 meter. WSV de Waterlelie is goed bereikbaar vanaf de Oude Maas. De Dordtse Biesbosch, Brabantse Biesbosch en het Haringvliet liggen op steenworp afstand. Dat maakt onze haven een prima locatie voor korte en lange vaartochten.

Onze ligplaatsen in beeld gebracht

WSV de Waterlelie beschikt over 37 ligplaatsen gevestigd in ''t Lorregat''  te Puttershoek. Alle ligplaatsen zijn voorzien van stroom en water.

Weetjes m.b.t. de haven

Informatie leden

Alles binnen handbereik

Om het onze leden gemakkelijk te maken zijn de meest gebruikte formulieren voor u op de website geplaatst. Zo kunt u bijvoorbeeld een afwezigheid makkelijker melden. Tevens staan ook de reglementen hieronder voor u klaar zodat u deze in een mum van tijd kunt raadplegen.

Informatie passanten

Onze haven is gelegen aan de Oude Maas, omringd door natuur

Vanuit de haven bent u, afhankelijk van het tij, in een mum van tijd in het historische Dordrecht, maar ook Nationaal Park De Biesbosch is goed bereikbaar vanuit 't Lorregat.